klote - Reisverslag uit Chinle, Verenigde Staten van PietenIvo Boumans - WaarBenJij.nu klote - Reisverslag uit Chinle, Verenigde Staten van PietenIvo Boumans - WaarBenJij.nu

klote

Door: Ivo

Blijf op de hoogte en volg PietenIvo

31 Mei 2015 | Verenigde Staten, Chinle

Ik had een verslag, maar dat werd niet opgeslagen. Ik heb even geen energie om het opnieuw te schrijven.

  • 31 Mei 2015 - 09:57

    Sjak En ....:

    De harde realiteit van het leven in het reservaat he! Hou ik het nog wel van je tegoed? (desnoods in afgeslankte vorm...). Gelukkig hebben we de foto's nog. Ik dacht wel even dat er echt iets vreselijks gebeurd was, een overval ofzo...maar dat valt mee. Inmiddels het frybread al geproefd Pete? Ik zag dat de hashbrowns 's ochtends wel op jullie liggen te wachten, jammie! En met een reuzebeker Americano koffie erbij! En een eitje...brings back memories!!! Ga ik denk ik van de week ook maar eens als ontbijtje maken. En Ivo, je smeert je braaf in lijkt het wel? Nog geen verbrande koppen gezien iig. En het lijkt zelfs of jullie je netjes aan de waarschuwingen op de borden houden, sjongejonge, dat is zeker omdat jullie inmiddels allebei vader zijn! Laat anderen maar verdwalen in de rimboe....jammer dat jullie nog geen Road BBQ's hebben gezien, maar dat komt vast nog wel....nou, ik hoop dat de energie weer terug is, voor een nieuwe dag en een nieuw verslag! Groetjes van mij remi...en een druktemaker in de buik...( en met Marenne gaat het nog steeds prima).
    kus

  • 31 Mei 2015 - 21:31

    Petra:

    De foto's spreken genoeg......WAUW!! GAAF!!

  • 01 Juni 2015 - 19:39

    Angelique:

    Hoi,
    Foto's zijn inderdaad pracgtig !
    Passen niet bij de titel van dit verslag.....UH....non-verslag.
    Dus ga ik nu het echte verslag lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

PietenIvo

Vader en zoon doorkruisen al BBQ'end de Zuidwestelijke staten van Amerika.

Actief sinds 15 Mei 2015
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 2235

Voorgaande reizen:

24 Mei 2015 - 17 Juni 2015

Leaving Las Vegas

Landen bezocht: