Klaar voor de start - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van PietenIvo Boumans - WaarBenJij.nu Klaar voor de start - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van PietenIvo Boumans - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg PietenIvo

15 Mei 2015 | Nederland, Utrecht

Ja, en dan is het alweer bijna zo ver. Ivo gaat nog maar weer een keer naar Amerika. Ditmaal niet met vrouw en dochter maar met je vader! Ik ben best jaloers, maar ook erg benieuwd hoe jullie het er af gaan brengen. Immers, het "gezond verstand" dat de andere keren mee ging, is er nu niet bij. Maar met mooie herinneringen aan de indrukwekkende reis in 2012 met je ouders is het toch echt wel tijd geworden om weer eens wat dollars uit te gaan geven denk ik. Geef alleen niet teveel uit aan BBQ gereedschap he, en hou je geld in Las Vegas in je zak! EN DOE GEEN DINGEN DIE IK OOK NIET ZOU DOEN! Verder heeeeeel veel plezier gewenst, zodat je na afloop baalt dat die drie weken zijn omgevlogen! En denk je nog aan de autosssstickers bij de Wallmart????

Kus van Sjak en Marenne

• 26 Mei 2015 - 15:40

Petra:

Leuk Jacqueline, dat we ook nog even van jou een stukje mogen lezen. Genieten en terugdenken aan de mooie verhalen van jullie vorige reis!

En de foto's....super!!